09/10/2012

Gårdagen började verkligen inte bra, och slutade inte så värst bra heller! På morgonen slog jag i lilltån i dörren och först tänkte jag att det inte var så farligt men sen när jag såg att tån var helt sne fick jag panik. Första tanken som kom upp i huvudet var att jag hade brutit den, men som tur var så var den inte det. Så istället tejpade jag ihop lilltån med den andra tån. Jag fick skjuts till skolan och kom försent. Jag överlevde dagen i skolan i alla fall, fast att jag haltade fram och gick lika sakta som en snigel. 
På kvällen spelade vi säsongens sista match som jag verkligen inte ville missa så jag pressade i foten i fotbollskon fast att det gjorde lite ont och spelade matchen i ösregn. Fy för vad det regnade och bättre blev det inte av att vi förlorade också, skit rent ut sagt!

Make yourself a cup of tea

Heeeeeeeeeeeeeej

hej

Välkommen till min nya blogg!